Η Νέα Ζηλανδία κατέγραψε τον πρώτο εδώ και περισσότερο από τρεις μήνες θάνατο που συνδέεται με τον κορωνοϊό, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Υγείας της χώρας.
Το θύμα, το οποίο υπέκυψε σήμερα σε νοσοκομείο, ήταν «ένας άνδρας περίπου 50 ετών ο οποίος είχε μολυνθεί στην επιδημική εστία που εμφανίσθηκε τον Αύγουστο στο Όκλαντ», σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, το οποίο από τις 24 Μαΐου δεν είχε αναφέρει κανέναν θάνατο που να αποδίδεται στην Covid-19.
Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












