Skip to main content

Φινλανδία: Η πρωθυπουργός παρουσιάζει ήπια συμπτώματα ασθένειας – Θα κάνει το τεστ για κορωνοϊό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η πρωθυπουργός της Φινλανδίας, Σάνα Μάριν, δήλωσε σήμερα ότι θα κάνει το τεστ για COVID-19 καθώς παρουσιάζει ήπια συμπτώματα ασθένειας.

«Έχω ήπια συμπτώματα (λοίμωξης) του αναπνευστικού. Θα κάνω ένα τεστ για κορωνοϊό και θα εργάζομαι εξ αποστάσεως», γράφει η ίδια σε μήνυμά της στο Twitter.

Την περασμένη εβδομάδα η Φινλανδία συνέστησε για πρώτη φορά τη χρήση μάσκας στους δημόσιους χώρους καθώς αυξάνονται τα κρούσματα SARS-CoV-2 στη χώρα.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.