Ηγέτες από την Αίγυπτο, τη Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θα κληθούν να συμμετάσχουν σε σύνοδο της G7 στη Γαλλία την επόμενη εβδομάδα για να συζητήσουν τον πόλεμο με το Ιράν, δήλωσε ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν.
Η σύνοδος κορυφής της επόμενης Τρίτης θα επικεντρωθεί στο κλείσιμο του Στενού του Ορμούζ από το Ιράν, το οποίο έχει «πραγματικό αντίκτυπο στις οικονομίες μας» λόγω ιδίως των αυξανόμενων τιμών των καυσίμων, και στις «διαπραγματεύσεις για το Ιράν», ανάφερε ο Μακρόν.
Πηγή: AFP
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












