Το αεροπλανοφόρο USS Gerald R. Ford θα επιστρέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες τις επόμενες ημέρες μετά από 10 μήνες στη θάλασσα, δήλωσαν πολλοί Αμερικανοί αξιωματούχοι στην Washington Post.
Η αναχώρηση του αεροπλανοφόρου, ενός από τα τρία στην περιοχή, θα σηματοδοτήσει μια σημαντική μείωση της αμερικανικής ισχύος πυρός εν μέσω μιας εύθραυστης εκεχειρίας με το Ιράν, και καθώς οι ΗΠΑ διατηρούν ναυτικό αποκλεισμό των ιρανικών λιμένων.
Το αεροπλανοφόρο πιθανότατα θα φτάσει στη Βιρτζίνια γύρω στα μέσα Μαΐου, λέει ένας αξιωματούχος.
Με πληροφορίες από Times of Israel
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












