Skip to main content

Ιράν: Νέο σύστημα αεράμυνας χρησιμοποιήθηκε για την κατάρριψη του αμερικανικού F-15

ΠΗΓΗ: ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Το Ιράν «σίγουρα θα αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο» του εναέριου χώρου της, δήλωσε εκπρόσωπος της Χατάμ αλ-Ανμπίγια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Ιράν χρησιμοποίησε ένα νέο σύστημα αεράμυνας την Παρασκευή για να στοχεύσει το αμερικανικό μαχητικό αεροσκάφος, δήλωσε το Σάββατο η κοινή στρατιωτική διοίκηση του Ιράν, Χατάμ αλ-Ανμπίγια.

Ο εκπρόσωπος της κοινής στρατιωτικής διοίκησης δήλωσε ότι η χώρα «σίγουρα θα αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο» του εναέριου χώρου της, σύμφωνα με τα ιρανικά κρατικά μέσα ενημέρωσης.

Πηγή: Reuters 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.