Ο Ντόναλντ Τραμπ, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες σκοπεύουν να αξιοποιήσουν «σε μικρό βαθμό» τα στρατηγικά αποθέματα πετρελαίου της χώρας, έπειτα από την ανακοίνωση της Διεθνούς Υπηρεσίας Ενέργειας (IEA) ότι τα κράτη μέλη θα απελευθερώσουν προμήθειες λόγω του πολέμου στο Ιράν.
«Αυτή τη στιγμή θα μειώσουμε λίγο τα αποθέματα και αυτό θα φέρει μείωση των τιμών», δήλωσε ο Τραμπ σε συνέντευξή του στο κανάλι Local 12 στη Σινσινάτι του Οχάιο, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το αν σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το Στρατηγικό Απόθεμα Πετρελαίου των ΗΠΑ.
Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












