Skip to main content

Φρουροί της Επανάστασης: Εκτόξευσαν 2 πυραύλους κατά αμερικανικής βάσης στο Κουβέιτ

Majid Asgaripour/WANA (West Asia News Agency) via REUTERS

Οι αρχές του Κουβέιτ δεν έχουν επιβεβαιώσει ότι έγινε τέτοια επίθεση

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι Φρουροί της Ισλαμικής Επανάστασης του Ιράν αναφέρουν ότι τουλάχιστον δύο πύραυλοι έπληξαν αμερικανική βάση στο Κουβέιτ, σύμφωνα με τα ιρανικά πρακτορεία ειδήσεων Fars και Mehr.

«Η αμερικανική βάση στην Αριφτζάν χτυπήθηκε από δυο πυραύλους» που εκτόξευσαν οι Φρουροί της Επανάστασης, ανέφερε η ανακοίνωση, σύμφωνα με τα πρακτορεία.

Η βάση βρίσκεται νότια της πόλης του Κουβέιτ.

Οι αρχές του Κουβέιτ δεν έχουν επιβεβαιώσει ότι έγινε τέτοια επίθεση.

Νότια της ομώνυμης πρωτεύουσας του Κουβέιτ, το στρατόπεδο Αριφτζάν φιλοξενεί προκεχωρημένο αρχηγείο των χερσαίων μονάδων που αναφέρονται στο μεικτό διοικητήριο των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων το οποίο είναι αρμόδιο για την περιοχή της Μέσης Ανατολής (CENTCOM, «κεντρική διοίκηση»).

Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο Naftemporiki.gr

Διαβάστε ακόμα:

Πού βρίσκονται οι στρατιωτικές εγκαταστάσεις των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή (χάρτης)

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.