Το Ιράν ανακοίνωσε μια νέα πυραυλική επίθεση, με την εκτόξευση -μεταξύ άλλων- των πυραύλων Khorramshahr-4, των μεγαλύτερων που διαθέτει η Τεχεράνη, σύμφωνα με την ιρανική κρατική τηλεόραση και όπως αναμεταδίδει το Associated Press.
Τις προηγούμενες ώρες, είχαν ηχήσει σειρήνες στο βόρειο Ισραήλ, ενώ ακούστηκαν ισχυρές εκρήξεις στο Τελ Αβίβ, όπου ενεργοποιήθηκε το σύστημα αεράμυνας.
Ο ιρανικός στρατός, στο μεταξύ, δεσμεύτηκε να συνεχίσει να στοχεύει το Ισραήλ και χώρες του Κόλπου, συμπεριλαμβανομένων των αμερικανικών στρατιωτικών βάσεων που βρίσκονται σε όλη την περιοχή.
«Τις τελευταίες ώρες, διάφοροι τύποι καταστροφικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών των επίγειων δυνάμεων του στρατού έχουν στοχεύσει αμερικανικές στρατιωτικές βάσεις στο Κουβέιτ σε μεγάλους αριθμούς», ανακοίνωσε ο ιρανικός στρατός σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Mehr του Ιράν. «Αυτές οι επιθέσεις θα συνεχιστούν τις επόμενες ώρες» πρόσθεσε ο στρατός του Ιράν.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












