Ο αμερικανικός στρατός επιβεβαίωσε ότι χρησιμοποίησε βαρέα βομβαρδιστικά B-1 σε νυχτερινές επιθέσεις στο Ιράν.
«Χθες το βράδυ, αμερικανικά βομβαρδιστικά B-1 έπληξαν βαθιά μέσα στο Ιράν για να υποβαθμίσουν τις ιρανικές δυνατότητες βαλλιστικών πυραύλων», αναφέρει η Κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ (CENTCOM).
Η ανάπτυξη του αεροσκάφους B-1 δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά από τον ιδρυτή της Military Air Tracking Alliance, μιας ομάδας περίπου 30 αναλυτών ανοιχτού κώδικα που αναλύει την στρατιωτική και κυβερνητική πτητική δραστηριότητα.
Last night, U.S. B-1 bombers, struck deep inside Iran to degrade Iranian ballistic missile capabilities. As the President stated, “we’re going to destroy their missiles and raze their missile industry to the ground.” pic.twitter.com/tIkIo5ugWv
— U.S. Central Command (@CENTCOM) March 2, 2026
Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












