Στη Ρωσία θα μεταβεί αύριο, Πέμπτη 17/4, ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών, Αμπάς Αραγτσί, ενόψει του προγραμματισμένου δεύτερου γύρου των συνομιλιών αυτό το Σαββατοκύριακο μεταξύ Τεχεράνης και ΗΠΑ, σχετικά με το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν, μετέδωσε το κρατικό ειδησεογραφικό πρακτορείο RIA.
Ο Αραγτσί, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του, θα μεταφέρει μήνυμα του ανώτατου ηγέτη της χώρας αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ προς τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν, μετέδωσαν σήμερα ιρανικά κρατικά μέσα ενημέρωσης.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












