Skip to main content

ΗΠΑ: Ο Ρούμπιο δεν έχει μιλήσει με τον Ζελένσκι μετά τη δημόσια αντιπαράθεση με τον Τραμπ στο Οβάλ Γραφείο

REUTERS/Brian Snyder

Καμία επικοινωνία μετά την ένταση της Παρασκευής

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο υπουργός των Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο δεν έχει μιλήσει με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, μετά από τη συνάντηση της Παρασκευής στο Οβάλ Γραφείο με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.

Αυτό δήλωσε σήμερα ο Ρούμπιο στην εκπομπή “This Week” του τηλεοπτικού δικτύου ABC.

Πηγή: ΑΜΠΕ 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.