Skip to main content

Το Ελ Σαλβαδόρ θα χρησιμοποιήσει κέρδη από το bitcoin για να χρηματοδοτήσει κτηνιατρικό νοσοκομείο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Ελ Σαλβαδόρ θα επενδύσει μερικά από τα κέρδη των 4 εκατομμυρίων δολαρίων που έχει αποκομίσει από τις δραστηριότητές του σε bitcoin για την κατασκευή ενός κτηνιατρικού νοσοκομείου, δήλωσε ο πρόεδρος Nayib Bukele το Σάββατο.

Το Bitcoin έχασε σχεδόν το 10% της αξίας του στις 9 Σεπτεμβρίου, αφού η χώρα της Κεντρικής Αμερικής έγινε η πρώτη παγκοσμίως που επέτρεψε το κρυπτονόμισμα ως νόμιμο χρήμα. Αλλά ενισχύθηκε περισσότερο από 30% την περασμένη εβδομάδα στα υψηλότερα επίπεδα από τον Μάιο.

Το Bitcoin Trust, το οποίο εγκρίθηκε από το Κογκρέσο τον Αύγουστο, με υπόλοιπο 150 εκατομμύρια δολάρια, έχει τώρα «πλεόνασμα» 4 εκατομμύρια δολάρια, είπε ο Bukele.

«Έτσι αποφασίσαμε να επενδύσουμε ένα μέρος αυτών των χρημάτων σε αυτό: ένα κτηνιατρικό νοσοκομείο για τους τετράποδους φίλους μας», έγραψε ο Bukele στο Twitter.

Ο Bukele είπε ότι το κτηνιατρικό νοσοκομείο θα παρέχει υπηρεσίες για βασική και επείγουσα περίθαλψη καθώς και αποκατάσταση.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από το Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.