Skip to main content

Συμφωνία εκεχειρίας στη Χομς της Συρίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο κυβερνήτης του καθεστώτος Άσαντ στη συριακή επαρχία Χομς ανακοίνωσε την Τρίτη ότι οι τοπικές αρχές συμφώνησαν με ενόπλους αντάρτες οι τελευταίοι να εγκαταλείψουν τον μόνο εναπομείναντα θύλακά τους στην πόλη της Χομς από την επόμενη εβδομάδα.

Η συμφωνία για εκεχειρία στο συγκεκριμένο σημείο έγινε με τη μεσολάβηση αξιωματούχων του ΟΗΕ ως επιστέγασμα της κατάπαυσης του πυρός η οποία είχε συμφωνηθεί στη συνοικία Γουάερ της Χομς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.