Την ανάγκη για «υπομονή, πειθαρχία και αλληλεγγύη» με στόχο την επιβράδυνση της εξάπλωσης του κορωνοϊού τόνισε η πρόεδρος της Κομισιόν η οποία συμμετέχει την Πέμπτη στην τηλεδιάσκεψη των ηγετών των 27 κρατών-μελών.
Ειδικότερα, η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν σημείωσε: «Συζητώ την κατάσταση του COVID-19 με τους ηγέτες της ΕΕ. Οι πολίτες ανησυχούν και κουράζονται, δικαίως.
Αλλά χρειαζόμαστε υπομονή, πειθαρχία και αλληλεγγύη, για να επιβραδύνουμε την εξάπλωση αυτού του ιού».
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












