Skip to main content

Η διοίκηση του νοσοκομείου Ευαγγελισμός απαγόρευσε στους εργαζόμενους να μιλούν στα ΜΜΕ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Της Ανθής Αγγελοπούλου

Μόνο με έγκριση της διοίκησης θα επιτρέπεται η επικοινωνία εργαζομένων στα νοσοκομείων με τα ΜΜΕ

Σύμφωνα με επίσημο έγγραφο που εστάλει στους διευθυντές κλινικών, υπογεγραμμένο από τον διοικητή των διασυνδεόμενων νοσοκομείων Ευαγγελισμός, Οφθαλμιατρείο και Πολυκλινική, Αναστάσιο Γρηγορόπουλο, απαγορεύεται στο εξής σε οποιονδήποτε εργαζόμενο στα νοσοκομεία αυτά να κάνουν δηλώσεις ή να δίνουν συνεντεύξεις στα ΜΜΕ χωρίς πρώτα να πάρουν έγκριση από τον ίδιο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.