Την τιμητική της έχει αυτές τις ημέρες η μετοχή του ΟΤΕ, η οποία βρίσκει νέο καταλύτη στην ολοκλήρωση της διαδικασίας παραχώρησης της ρουμανικής δραστηριότητας.
Δεν είναι τυχαίο ότι χθες η εισηγμένη πέτυχε την καλύτερη συνεδρίαση από τον Μάιο (+2,2%), καθώς η διοίκηση έχει δεσμευτεί για τη διανομή έξτρα μερίσματος, ως συνέχεια της πώλησης της θυγατρικής.
Την ίδια στιγμή, η NBG Securities έσπευσε να δώσει νέα τιμή – στόχο στα 19,8 ευρώ.
Γ.Χ.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












