Τη θετική κίνηση του Απριλίου συνεχίζει η μετοχή του ΟΤΕ, η οποία στις δύο πρώτες συνεδριάσεις του μήνα κερδίζει περισσότερο από +4%.
Το αποτέλεσμα είναι να βρίσκεται άνω των 15,6 ευρώ για πρώτη φορά από τον περασμένο Οκτώβριο.
Δεν αποκλείεται, όπως γράψαμε και χθες, η εν λόγω άνοδος να σχετίζεται με τις εξελίξεις στο μέτωπο της Ρουμανίας.
Γ.Χ.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












