Skip to main content

Κ. Κοτταρίδη (ΠΑ.ΠΕΙ.) στο NaftemporikiTV: Κίνδυνος να χαθούν τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης. Η Κομισιόν δεν θα δώσει παράταση

Η καθηγήτρια οικονομικών ΠΑΠΕΙ, Κωνσταντίνα Κοτταρίδη μιλάει στο κανάλι της «Ν»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

 Η γραφειοκρατία είναι η αιτία της καθυστέρησης των διαδικασιών της απορρόφησης των κονδυλίων, τόνισε μιλώντας στην εκπομπή On Politics με τον Φίλιππο Φιλιππακόπουλο στην τηλεόραση της Ναυτεμπορικής, η Καθηγήτρια Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Κωνσταντίνα  Κοτταρίδη σχολιάζοντας το γεγονός ότι η Κομισιόν δεν είναι διατεθειμένη να δώσει παράταση στο Ταμείο Ανάκαμψης με κίνδυνο να χαθούν εκατομμύρια ευρώ.

Όπως σημείωσε η Ελλάδα, η Ιταλία και η Ισπανία έχουν μείνει πίσω στην απορρόφηση των χρημάτων ενώ σημείωσε πως «τον Ιανουάριο η Ελλάδα ήταν στο 28% της απορρόφησης».

«Δεν έχουν πάει πολλά χρήματα στην ελληνική οικονομία ενώ τα περισσότερα χρήματα έχουν κατευθυνθεί σε λίγες και μεγάλες επιχειρήσεις» ανέφερε η κα. Κοτταρίδη.

Τέλος, όσον αφορά στους δασμούς Τραμπ επεσήμανε ότι η αν ΕΕ δε βρει τη χρυσή τομή, θα θέσει αντίμετρα όπως δασμούς σε αμερικανικά προϊόντα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.