Την Τετάρτη ανοίγει η πλατφόρμα του προγράμματος «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» και αφορά σε άτοκο δάνειο έως 25.000 ευρώ για ενεργειακή αναβάθμιση κατοικίας, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια και ηλικιακό όριο.
Τις σχετικές δηλώσεις έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκος Παπαθανάσης στον ρ/σ Σκάι ενώ προανήγγειλε και νέο πρόγραμμα επιδοτούμενων δανείων σε επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής τράπεζας.
Αναφερόμενος σε αυτό, ο κ. Παπαθανάσης είπε ότι το 40% του δανείου θα έχει μηδενικό επιτόκιο, ενώ το υπόλοιπο 60% θα επιδοτείται με τρεις ποσοστιαίες μονάδες για 2 χρόνια.
Οι αιτήσεις θα γίνονται μέσω της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας μέχρι την εξάντληση των πόρων.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












