Skip to main content

Ένδυση – κλωστοϋφαντουργία: Άλμα λιανικών πωλήσεων – Κάμψη εξαγωγών το α΄τετράμηνο

Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 23,6%

Την ανοδική τους πορεία συνέχισαν οι λιανικές πωλήσεις στη εγχώρια αγορά ένδυσηςκλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τετράμηνο του 2023, ενώ αντίθετα οι εξαγωγές της αλυσίδας σημείωσαν κάμψη.

Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Έτοιμου Ενδύματος (ΣΕΠΕΕ) οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 23,6% και ανήλθαν σε 848 εκατ. ευρώ το πρώτο τετράμηνο 2023 από 686 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Αντίθετα αρνητικό ήταν το ξεκίνημα των εξαγωγών με μείωση κατά 7,3%. Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τετράμηνο του 2023 υποχώρησε στα 735 εκατ. ευρώ έναντι 793 εκατ. το 2022. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 11%, της κλωστοϋφαντουργίας 7,1% και του βαμβακιού 2,2%.

Η εικόνα στις εισαγωγές

Μείωση κατέγραψαν και οι εισαγωγές σε ποσοστό 3,6%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης -κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε 1.134 εκατ. ευρώ το 2023, έναντι 1.177 εκατ. ευρώ το πρώτο τετράμηνο του 2022.

Η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 9,9%.