Από την έντυπη έκδοση
Του Κώστα Δεληγιάννη
[email protected]
Ένα ακόμη βήμα θα πραγματοποιηθεί σήμερα για την έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στα δύο θαλάσσια «οικόπεδα» δυτικά και νοτιοδυτικά της Κρήτης, καθώς και στο υπεράκτιο μπλοκ 10 στον Κυπαρισσιακό Κόλπο, με τη μονογραφή των σχετικών συμβάσεων.
Υπενθυμίζεται πως επιλεγείσα αιτούσα για τα δύο μπλοκ της Κρήτης είναι η κοινοπραξία των Total (40%, διαχειριστής), ExxonMobil (40%) και Ελληνικά Πετρέλαια (20%), ενώ για το «οικόπεδο» 10 τα ΕΛΠΕ.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












