Skip to main content

Εξαγορά της Marketo από την Adobe έναντι 4,75 δισ. δολαρίων

Την εξαγορά της Marketo έναντι 4,75 δισ. δολαρίων ανακοίνωσε η Adobe, προκαλώντας έκπληξη στην αγορά των software.

Η Marketo ιδρύθηκε το 2006 και το 2013 εξαγοράστηκε έναντι 1,8 δισ. δολαρίων από τη Vista Equity Partners.

Ανάμεσα στο πελατολόγιό της, ξεχωρίζουν τα ονόματα των Canon, GE, Microsoft, Hyundai και Charles Schwab.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Adobe, επικεφαλής της Marketo θα παραμείνει ο νυν διευθύνων σύμβουλος, Στιβ Λούκας.

Η μετοχή της Adobe, από την αρχή του έτους, έχει καταγράψει «άλμα» της τάξης του 78%, χάρη στα ευοίωνα στοιχεία για την κερδοφορία.

Η κύρια πηγή εσόδων εδράζεται στον τομέα των ψηφιακών μέσων, με τον κλάδο του marketing software να συνεισφέρει το 21% του ετήσιου εταιρικού τζίρου.  

naftemporiki.gr