Skip to main content

Αυξήθηκε κατά 1,2% ο όγκος στο λιανεμπόριο

Αύξηση 1,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο του 2015, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).

Η ΕΛΣΤΑΤ κατέγραψε άνοδο των πωλήσεων σε βιβλία – χαρτικά – λοιπά είδη δώρων κ.ά. (14,7%), ένδυση-υπόδηση (11,1%), έπιπλα – ηλεκτρικά είδη – οικιακός εξοπλισµό (8,6%) και φαρμακευτικά – καλλυντικά (8%).

Στον αντίποδα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε σε τρόφιµα – ποτά – καπνό (6,1%), πολυκαταστήµατα (4,4%), καύσιµα και λιπαντικά αυτοκινήτων (2,2%) και μεγάλα καταστήµατα τροφίµων (1,4%).

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, ο δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιµές) στο λιανικό εμπόριο, σημείωσε αύξηση 1,2% σε σύγκριση µε τον Μάρτιο του 2014, ενώ μειώθηκε κατά 1,3% σε σχέση µε τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2015.

Εποχικά διορθωμένος (π.χ. έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.), ο ίδιος δείκτης αυξήθηκε κατά 0,9% σε ετήσια βάση και κατά 1,9% σε μηνιαία βάση.

Ο δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιµές) μειώθηκε κατά 0,4% σε σύγκριση µε τον δείκτη του Μαρτίου 2014 και αυξήθηκε κατά 3,2% σε σχέση με τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2015.

Εποχικά διορθωµένος, παρουσίασε αύξηση 0,4% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2014 και αύξηση 1,6% σε σχέση με τον φετινό Φεβρουάριο.