Η Amazon ετοιμάζεται να κλείσει το online κατάστημά της στην Κίνα, που επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν από τοπικές εταιρείες, καθώς περιορίζει την παρουσία της στην πολυπληθέστερη χώρα του πλανήτη.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι από τον Ιούλιο δεν θα υπάρχει πια το κινεζικό κατάστημα και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές στην Κίνα θα πρέπει να πραγματοποιούν παραγγελίες από την παγκόσμια υπηρεσία της. Θα διατηρήσει πάντως τις δραστηριότητες cloud στην χώρα.
Η οπισθοχώρηση αυτή στο μέτωπο της λιανικής έρχεται εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού από την Aibaba και την JD.com.
Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι υπάρχει στενή συνεργασία με τους πωλητές, που χρησιμοποιούν την κινεζική πλατφόρμα της, προκειμένου να επιτευχθεί μία ομαλή μετάβαση για τους ίδιους και τους καταναλωτές.
Υπενθυμίζεται ότι η Amazon εξαγόρασε την Joyo.com, ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης βιβλίων, μουσικής και βίντεο έναντι 75 εκατ. δολαρίων το 2004. Την μετονόμασε σε Amazon.cn το 2007.
Η οπισθοχώρηση από την Κίνα έρχεται την ώρα που η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της στην Ινδία. Υπενθυμίζεται ότι έχει δεσμευθεί για επενδύσεις 5,5 δισ. δολαρίων στην αγορά της Ινδίας, που έχει να ανταγωνιστεί την τοπική Flipkart.
naftemporiki.gr