Η επίθεση του Βορειοελλαδίτη επιχειρηματία στην αγορά της Αθήνας συνεχίζεται με αμείωτη ένταση προκαλώντας αναστάτωση στον ανταγωνισμό και το νέο σούπερ μάρκετ των 680 τμ (με επιπλέον αποθήκες 200 τμ), θα λειτουργήσει πριν την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων κι έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο των 56 καταστημάτων της Αττικής που έχουν αλλάξει τα οικονομικά δεδομένα για τον Όμιλο Μασούτη.
Φέτος συμπληρώνεται μια δωδεκαετία αδιάλειπτης κερδοφορίας για τον Όμιλο Μασούτη. Πρόκειται για μια μεγάλη χρονική περίοδο που περιλαμβάνει τα χρόνια της μεγάλης οικονομικής κρίσης, των μνημονίων, της υψηλής ανεργίας και της βαριάς υπερφορολόγησης, της κατάρρευσης του Μαρινόπουλου, των συγχωνεύσεων και των νέων στρατηγικών συμμαχιών στον κλάδο του λιανεμπορίου.
Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον, ο Όμιλος Μασούτη συνεχίζει να επεκτείνεται και να καταγράφει κερδοφόρες οικονομικές χρήσεις. Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες ο τζίρος του 2019 θα ξεπεράσει τα 830 εκατ. Ευρώ που αν συγκριθεί με τα περυσινά 770 εκατ. Ευρώ συνιστά αύξηση κατά 8% τουλάχιστον. Παράγοντες της αγοράς εκτιμούσαν ότι τα κέρδη προ φόρων είναι πιθανό να αγγίξουν τα 20 εκατ. Ευρώ.
H διοίκηση του Ομίλου ωστόσο αποφάσισε να διαθέσει ένα μεγάλο μέρος και της φετινής κερδοφορίας για τη διαμόρφωση ελκυστικών τιμών και ειδικών προσφορών κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Επομένως κατά πάσα πιθανότητα η φετινή κερδοφορία θα είναι αντίστοιχη της περυσινής δηλαδή περίπου στα 14 εκατ. Ευρώ.
Στα αποτελέσματα του 2019 για πρώτη φορά θα ενσωματωθούν οι πωλήσεις του πρώην δικτύου της «Προμηθευτικής» μιας ολόκληρης χρονιάς. Η Μασούτης υλοποιεί πρόγραμμα ανακαινίσεων σ’ ολόκληρο το υφιστάμενο δίκτυό της και η προσπάθεια αυτή φαίνεται να αποδίδει καρπούς ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα, όπου το προηγούμενο διάστημα οι καταναλωτές φάνηκε να δοκιμάζουν τις επιλογές που προσέφερε ο ανταγωνισμός των αλυσίδων της Αθήνας που δημιούργησαν δίκτυο στη Β. Ελλάδα.
Η Αθήνα αποτελεί κρίσιμο παράγοντα στο σχεδιασμό του μέλλοντος για τον Όμιλο Μασούτη. Με τα 56 καταστήματα που έχει σήμερα στην Αττική, μετά την εξαγορά της Προμηθευτικής πέρυσι το καλοκαίρι, ο Όμιλος καλύπτει μόλις το 3% της συγκεκριμένης αγοράς. Τα περιθώρια περαιτέρω μεγέθυνσης είναι μεγάλα, ιδιαίτερα επειδή ο Μασούτης προσφέρει διαφοροποιημένο προϊοντικό μείγμα στην αγορά της πρωτεύουσας.