Skip to main content

«Κάρμεν»: Ο ιστορικός θερινός κινηματογράφος άνοιξε ξανά, έπειτα από 15 χρόνια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο ιστορικός θερινός κινηματογράφος «Κάρμεν» άνοιξε ξανά τις πόρτες του στο αθηναϊκό κοινό, έπειτα από 15 χρόνια. 

Το διατηρητέο σινεμά ξεκίνησε να υποδέχεται εκ νέου τους σινεφίλ της πόλης. Την ανακαίνιση και τη διαχείριση ανέλαβε η Weird Wave, συνεχίζοντας την επιτυχημένη προσπάθεια αναβίωσης κλασικών κινηματογράφων όπως οι «Άστορ», «Ανδόρα» και το επίσης θερινό «Στέλλα» στην Κυψέλη.

Ο κινηματογράφος «Κάρμεν» είχε ανοίξει το καλοκαίρι του 1961 και φέτος επέστρεψε στα κινηματογραφικά δρώμενα, μετά από παρατεταμένη απουσία. Βρίσκεται στην οδό Κουσιανόφσκι και Παπαδά 40, κοντά στη στάση μετρό Κατεχάκη.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.