Σε μια επιτυχημένη πορεία που ξεκίνησε με υπόσχεση τον «Ανάδρομο» και το Φεστιβάλ Δράμας και αναγνωρίστηκε διεθνώς με το «Η Σιγή των Ψαριών Όταν Πεθαίνουν» και τις συμμετοχές του, ανάμεσα σε πολλά άλλα, στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ του Λοκάρνο και στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ του Σάντανς, ο Βασίλης Κεκάτος έγινε ο πρώτος Έλληνας σκηνοθέτης που κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα Καλύτερης Μικρού Μήκους Ταινίας στο Φεστιβάλ των Καννών, με το «Η Απόσταση Ανάμεσα στον Ουρανό κι Εμάς».
Σήμερα, παρουσιάζει ένα νέο πρότζεκτ και αναλαμβάνει για πρώτη φορά τον ρόλο του φωτογράφου για το τεύχος Φεβρουαρίου της ελληνικής Vogue.
Το μήνυμα της Vogue, παγκοσμίως, είναι οι ανθρώπινες αξίες (Vogue Αξίες), ενώ παράλληλα το concept του Οίκου Gucci (και της νέας συλλογής «Cruise 2020») είναι η ισότητα των δύο φύλων (με ηχηρό το δικαίωμα των γυναικών στο σώμα τους, σ.σ.: την άμβλωση).
Ολόκληρο το τεύχος Φεβρουαρίου (Brave New World) είναι αφιερωμένο στο πώς ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει να επαναπροσδιορίσει ταυτότητα και στόχους, έχοντας οδηγό τη δημιουργικότητα, το ταλέντο, την υπευθυνότητα, την ελευθερία στον αυτοπροσδιορισμό και τη διαφορετικότητα, και αγωνιζόμενος με αισιοδοξία για το μέλλον και τη βιωσιμότητα του πλανήτη.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο Κεκάτος φωτογραφίζει ένα από τα πιο διάσημα top models, τη Γουίνι Χάρλοου -ένα μοντέλο που έχει δυο πράγματα να πει για τη διαφορετικότητα της ομορφιάς, στο Μεσολόγγι, κοιτάζοντας τις αλυκές και τη λιμνοθάλασσα σαν κάτι μοναδικό κι «εξωγήινο», διαφορετικό και ασύμβατο – και για όλα αυτά, πανέμορφο και μαγικό.