«Το χρώμα συμβαίνει μόνον εξαιτίας του φωτός, και το φως είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο συμβαίνει η ζωή. Το χρώμα και το φως είναι η πεμπτουσία των εικαστικών τεχνών» υποστηρίζει ο Αργεντινο-ισπανός καλλιτέχνης Φελίπε Παντόνε (Felipe Pantone), ο οποίος παρουσίασε μια τοιχογραφία, μεταμορφώνοντας την πρόσοψη αίθουσας μουσικής και χορού στο Μπάφαλο της Νέας Υόρκης.
Στο μεγάλης κλίμακας έργο, συνδυάζει μαύρα και άσπρα γεωμετρικά μοτίβα, τετράγωνα σε κλίση και ένα ουράνιο τόξο από υπερμεγέθη πίξελ. Για τον με έδρα τη Βαλένθια της Ισπανίας καλλιτέχνη, η τέχνη είναι ένας διαλογισμός για τους τρόπους με τους οποίους καταναλώνουμε οπτική πληροφορία. «Μεγάλωσα ως απλός ζωγράφος, εκπαιδεύτηκα ως ζωγράφος (σ.σ. στη Βαλένθια), και τώρα ο μεγαλύτερος στόχος μου είναι να απαλλαγώ από όλη την ακαδημαϊκή παιδεία και να είμαι σε θέση να κάνω τέχνη ελεύθερα, με τα καταλληλότερα εργαλεία» εξομολογείται.
Αντλώντας έμπνευση από τον Βίκτορ Βασαρέλι και τον Κάρλος Κρουθ-Ντίεθ, τα σύγχρονα έργα του Παντόνε δημιουργούν την αίσθηση της δόνησης καθώς ο θεατής αλλάζει θέση σε σχέση με το έργο.
Η τοιχογραφία «Optichromie – BUF» υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για δημόσια τέχνη της γκαλερί Albright-Knox, μια πρωτοβουλίας που στόχο έχει να ενθαρρύνει τις κοινότητες της δυτικής Νέας Υόρκης να συζητήσουν για και να εργαστούν από κοινού για να παράγουν δημόσια τέχνη. «Προσπαθώ να δημιουργήσω έργα τα οποία υποτίθεται ότι δεν είναι εκεί που βρίσκονται. Να προκαλέσω συνείδηση ορισμένων πραγμάτων, να κινήσω τις σκέψεις του κόσμου σε άλλο σημείο», δήλωσε ο Φελίπε Παντόνε.