Skip to main content

Όλγα Κεφαλογιάννη: «Στον αέρα οι αμοιβές των καλλιτεχνών»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Τομεάρχης Πολιτισμού και Αθλητισμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Αθηνών, Όλγα Κεφαλογιάννη, κατέθεσε ερώτηση προς την υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού αναφορικά με την εκκρεμή καταβολή αμοιβών των καλλιτεχνών μετά την ολοκλήρωση των διαχειριστικών ελέγχων για τα οικονομικά πεπραγμένα της ΑΕΠΙ.

Η κα Κεφαλογιάννη έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με ιδιαίτερη ανησυχία περιμένουν οι ενδιαφερόμενοι τις κινήσεις του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού για την προστασία των δικαιωμάτων τους και την καταβολή των αμοιβών τους.

 Δυστυχώς ο προβληματικός νόμος που ψηφίστηκε από την κυβέρνηση αποκλείει κάθε δυνατότητα ουσιαστικής λύσης στην αδιέξοδη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.

 Η καλλιτεχνική κοινότητα της χώρας κινδυνεύει άμεσα να υποστεί τις οδυνηρές συνέπειες των εμμονών, της αναβλητικότητας και της έλλειψης πολιτικής βούλησης της ηγεσίας του υπουργείου Πολιτισμού. Η ευθύνη της κυβέρνησης για το αδιέξοδο είναι τεράστια».

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.