Skip to main content

Ακόμη και το λίγο αλκοόλ βλάπτει

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένα-δυο ποτά μια στο τόσο δεν θα σας κάνουν κακό, αλλά αν το αλκοόλ υπάρχει στη ζωή σας πιο συστηματικά, τότε ο κίνδυνος για νοσηλεία σε νοσοκομείο και θάνατο στο μέλλον μεγαλώνει. Αυτό, τουλάχιστον, φανερώνει νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Studies on Alcohol and Drugs.

Διαβάστε περισσότερα

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.