Skip to main content

Μην κάνετε αποτοξίνωση μετά το Πάσχα – Κάντε αυτά τα 5 βήματα

Μετά την υπερφαγία κορεσμένων λιπαρών και το φούσκωμα του Πάσχα, είναι ώρα να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να πάρει μια ανάσα, χωρίς να τον… τιμωρήσουμε.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νιώθετε ένα βάρος, μια δυσπεψία κι έχετε πεσμένη διάθεση; Είναι λογικό μετά το roller coaster των προηγούμενων ημερών. Από την εγκράτεια της Μεγάλης Εβδομάδας (ή και της Σαρακοστής για μερικούς) ήρθε η μαγειρίτσα, το αρνί, το κοκορέτσι να ταράξουν τον οργανισμό και το μικροβίωμα του εντέρου σε μέγιστο βαθμό, μαζί με αναψυκτικά, αλκοόλ, τσουρέκια, αυγά… Αποτέλεσμα αυτού είναι τώρα το φούσκωμα, η δυσπεψία, οι χαμηλοί ρυθμοί και η πεσμένη ενέργεια που προκύπτει από την εντερική κόπωση, αλλά και από ορμονική ανισορροπία, αφού επηρεάζονται τόσο η ορμόνη κορεσμού και η ορμόνη πείνας, όσο και η κορτιζόλη, οδηγώντας αναπόφευκτα σε ένα μπερδεμένο εσωτερικό «ρολόι» και αυξημένη κατακράτηση, αϋπνία ή λήθαργο. Διαβάστε περισσότερα. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.