Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης έχει συνδεθεί ουκ ολίγες φορές με προβλήματα υγείας, από καρδιακές παθήσεις και παχυσαρκία μέχρι καρκίνο. Προτού, όμως, φτάσουμε σε τέτοια μακροπρόθεσμα δυσάρεστα αποτελέσματα, συμβαίνουν διάφορα στον οργανισμό μας, ειδικά αν καταναλώνουμε γλυκά συχνά. Αν κάποιος είναι υγιής και ακολουθεί ένα υγιεινό lifestyle, το να ξεφύγει μια στο τόσο δεν είναι επικίνδυνο. Γενικότερα, όμως, οι γιατροί συστήνουν να μην υπερκαταναλώνουμε γλυκά και ζάχαρη. Διαβάστε περισσότερα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












