Skip to main content

Έρευνες μας δείχνουν πότε να τρώμε μέσα στην ημέρα για να ζήσουμε περισσότερο

Η Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος με εξειδίκευση στα αυτοάνοσα και την κλινική διατροφή και μετεκπαίδευση στη φυτοφαγία, Δέσποινα Μαρσέλου, κοιτά για ακόμη μια φορά τις έρευνες και μας ενημερώνει για το πότε πρέπει να τρώμε μέσα στην ημέρα για να ρίξουμε την πίεση και να ζήσουμε περισσότερο και καλύτερα.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το πρωινό είναι ένα δύσκολο γεύμα τις καθημερινές. Το άγχος για την ημέρα που ξεκινά με τις υποχρεώσεις της και η πίεση του χρόνου ξέρω ότι κάνουν πολλούς από εσάς να μένετε σε 2 γουλιές καφέ στο σπίτι και μια τυρόπιτα στο γραφείο ή να το προσπερνάτε εντελώς και να πηγαίνετε στο μεσημεριανό, κάτι που έχω συζητήσει πολλές φορές μαζί σας, ως διαιτολόγος-διατροφολόγος με εξειδίκευση στα αυτοάνοσα και την κλινική διατροφή και μετεκπαίδευση στη φυτοφαγία. Απ’ ό,τι φαίνεται, όμως, οι θερμίδες που καταναλώνονται το πρωί «μετράνε» λιγότερο από τις θερμίδες που καταναλώνονται το βράδυ και είναι και πιο υγιεινές.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.