Skip to main content

Τρυπάκη Φωτεινή: «Το brand Ελλάδα κερδίζει συνεχώς αυξανόμενη αναγνώριση διεθνώς»

 

Η Τρυπάκη Φωτεινή, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ξενοδοχειακού & Ενεργειακού Ομίλου GOLDEN Hotels & Resorts (Οικογένεια Δημητρίου Τρυπάκη) μας μιλά, μεταξύ άλλων, για τις δραστηριότητές της, το παρόν και το μέλλον του τουριστικού γίγνεσθαι, την έννοια της κρητικής φιλοξενίας, τις προκλήσεις και τις δυνατότητες του εγχώριου τουρισμού.

Στη Χριστίνα Χρυσανθοπούλου/[email protected]

Μιλήστε μου λίγο για την επιχειρηματική σας πορεία και την ιστορία των ξενοδοχείων σας.

Ο πατέρας μας, Δημήτριος Τρυπάκης, κατάγεται από μια φτωχή πολύτεκνη οικογένεια και από πολύ μικρός σταμάτησε το σχολείο και δούλευε νυχθημερόν σκληρά για την επιβίωση της οικογένειάς του. Οι φιλοδοξίες του, το ανήσυχο επιχειρηματικό πνεύμα του και οι ηθικές αρχές του ήταν τα βασικά στοιχεία με τα οποία πορεύθηκε και κατόρθωσε να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά από το κλάδο των μεταφορών έως τον κλάδο της ναυτιλίας, των ΑΠΕ και φυσικά τον ξενοδοχειακό. Σε όλη αυτή τη διαδρομή, είχε πάντοτε δίπλα του στήριγμα τη μητέρα μας, Μαρία.

Η ιστορία των ξενοδοχείων μας ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του ’80 με την εξαγορά ενός ξενοδοχείου στο Λιμένα Χερσονήσου, καθόσον είχε διαβλέψει τη ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή.

Διαβάστε περισσότερα