Skip to main content

Τέλος εποχής με την ακύρωση της επίδειξης της Victoria’s Secret

Την ακύρωση του φετινού της σόου επιβεβαίωσε η αμερικανική εταιρεία εσωρούχων Victoria’s Secret, έπειτα από πολλά χρόνια πτώσης της τηλεθέασης της επίδειξης, η οποία ξεκίνησε το 1995 και προβαλλόταν σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το 2014, οι «Άγγελοι» της Victoria’s Secret, προσωνύμιο που είχε δοθεί στα μοντέλα της εταιρείας, είχαν καταφέρει να προσελκύσουν το ενδιαφέρον πάνω από εννέα εκατ. τηλεθεατών στις ΗΠΑ.

Τον Δεκέμβριο του 2018, ωστόσο, ο αριθμός αυτός δεν υπερέβη τα 3,3 εκατ.

«Θα επικοινωνήσουμε με τους πελάτες μου, όμως δεν θα γίνει τίποτα τόσο σημαντικό όπως η επίδειξη» ανακοίνωσε ο οικονομικός διευθυντής της μητρικής εταιρείας, L Brands, Στιούαρτ Μπαργκντούερφερ.

Οι πωλήσεις της μητρικής εταιρείας μόλις υπερέβησαν το ένα δισ. δολάρια στο τρίτο τρίμηνο του 2019, ήτοι μια πτώση 7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2018, ενώ περίπου 30 καταστήματα έκλεισαν από τον Φεβρουάριο.

Η Victoria’s Secret φαίνεται πως πληρώνει το τίμημα μιας σειράς διαμαχών που συνέβαλαν στο να θεωρηθεί ότι η εταιρεία προβάλει «τη γυναίκα – αντικείμενο», σε αντιδιαστολή μια ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση μεγαλύτερης ποικιλομορφίας στις πασαρέλες και μιας συνειδητοποίησης των πολλαπλών περιστατικών σεξουαλικών επιθέσεων εναντίον μοντέλων.

Με πληροφορίες από AFP