Η Αφροαμερικανή τραγουδίστρια Μπιγιονσέ είναι η πλέον ακριβοπληρωμένη καλλιτέχνιδα στη μουσική βιομηχανία το 2014, με τις αποδοχές της να υπολογίζονται στα 115 εκατομμύρια δολάρια προ φόρων, ποσό διπλάσιο σε σύγκριση με τα έσοδά της τον περασμένο χρόνο, όπως έγραψε το περιοδικό Forbes.
Το τεράστιο αυτό ποσό, το οποίο συγκέντρωσε κυρίως χάρη στην παγκόσμια περιοδεία της, ώθησε την 33χρονη τραγουδίστρια από την τέταρτη θέση που είχε καταλάβει πέρυσι και την οδήγησε με μεγάλη διαφορά μπροστά από την 24χρονη Τέιλορ Σουίφτ, που έχει ετήσια κέρδη 64 εκατομμυρίων δολαρίων και η οποία ανέβηκε στη δεύτερη θέση της κατάταξης.
Η 35χρονη τραγουδίστρια της ποπ, Πινκ, ανέβηκε από την όγδοη θέση το 2013 στην τρίτη, με έσοδα 52 εκατομμυρίων δολαρίων.
«Η Μπιγιονσέ πραγματοποίησε 95 συναυλίες κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής κερδίζοντας κατά μέσο όρο 2,4 εκατομμύρια δολάρια ανά πόλη» επισήμανε το Forbes επικαλούμενο τα δεδομένα που έχει συγκεντρώσει το περιοδικό Pollstar.
Το άλμπουμ της τραγουδίστριας της R&B που κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο και οι συμφωνίες για χορηγίες και διαφήμιση αύξησαν τα έσοδά της επιπλέον, εξασφαλίζοντάς της την πρώτη θέση.
Η 26χρονη Ριάνα που έχει γεννηθεί στα Μπαρμπέιντος με έσοδα 48 εκατομμυρίων ευρώ και η Κέιτι Πέρι, 30 ετών, που κέρδισε περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια, συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα της ετήσιας κατάταξης. Η 56χρονη Μαντόνα, που είχε καταλάβει πέρυσι την πρώτη θέση, δεν κατάφερε φέτος να είναι στη δεκάδα. Η Λέιντι Γκάγκα έπεσε από τη δεύτερη θέση το 2013 στην ένατη φέτος, με απολαβές ύψους 33 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι δέκα πιο ακριβοπληρωμένες τραγουδίστριες για το 2014
1. Μπιγιονσέ, 115 εκατομμύρια δολάρια
2. Τέιλορ Σουίφτ, 64 εκατομμύρια δολάρια
3. Πινκ, 52 εκατομμύρια δολάρια
4. Ριάνα, 48 εκατομμύρια δολάρια
5. Κέιτι Πέρι, 40 εκατομμύρια δολάρια
6. Τζένιφερ Λόπεζ, 37 εκατομμύρια δολάρια
7. Μάιλι Σάιρους, 36 εκατομμύρια δολάρια
8. Σελίν Ντιόν, 36 εκατομμύρια δολάρια
9. Λέιντι Γκάγκα, 33 εκατομμύρια δολάρια
10. Μπρίτνεϊ Σπίαρς, 20 εκατομμύρια δολάρια.
Το περιοδικό «Forbes» υπολογίζει τις απολαβές μιλώντας με μάνατζερ, παραγωγούς και ατζέντηδες.
naftemporiki.gr