Skip to main content

Jumbo: Στο 10,9% η επίπτωση Covid-19 στις πωλήσεις 8μήνου

H μειωμένη τουριστική κίνηση του Αυγούστου 2020 σε συνδυασμό με την σταθερή ζήτηση στην αλυσίδα Jumbo οδήγησαν τον συνολικό τζίρο του ομίλου σε μικρή μείωση (-2%) σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019 ενώ σε επίπεδο οκταμήνου οι πωλήσεις του ομίλου καταγράφονται μειωμένες κατά -10,9% περίπου σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. 

Η χρονιά του 2020 ξεκίνησε με πολλές υποσχέσεις, σύμφωνα με τη διοίκηση, που επισημαίνει ότι οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%, τον Φεβρουάριο η κατάσταση ήταν ακόμη καλύτερη και ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23% ενώ οι πωλήσεις του Μαρτίου, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας. 

Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση -86% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Όπως ήταν επόμενο, εκρηκτική ήταν η αύξηση της ζήτησης προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα, e-JUMBO. 

Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας και με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και σταδιακά και στις υπόλοιπες αγορές οι πωλήσεις του ομίλου ωθήθηκαν σε διψήφια ανάπτυξη (+13,6%). 

Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετική τροχιά σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα ενώ ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) που θεωρείται εξαιρετικό αποτέλεσμα, από τη διοίκηση του ομίλου λαμβάνοντας υπόψη την καθίζηση του τουρισμού. Ουσιαστικά βελτίωσε την συνολική εικόνα του οκταμήνου στο -10,9% έναντι του επταμήνου που ήταν -12,5%. 

naftemporiki.gr