Skip to main content

Συνεργασία ΕΣΕΕ – Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο e-commrece

Μια καινοτόμο δράση με τίτλο «FeelSafe» στο e-commerce αναπτύσσουν η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου συνεργασίας που έχουν υπογράψει.

Στόχος της δράσης αυτής είναι η προφύλαξη του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου της χώρας αλλά και των καταναλωτών από φαινόμενα διαδικτυακής απάτης.

Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του αναπληρωτή υπουργού Γιάννη Πανούση, του διευθυντή της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος υποστράτηγου Μάνου Σφακιανάκη, του προέδρου της ΕΣΕΕ Βασίλη Κορκίδη και του γενικού γραμματέα Γιώργου Καρανίκα, ώστε να αναζητηθούν αποτελεσματικοί τρόποι διάδοσης της εν λόγω δράσης. 

Στη συνάντηση αποφασίστηκε η έναρξη επικοινωνιακής καμπάνιας, η οποία θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη πρωτοποριακής εφαρμογής για iOS & Android με τίτλο “«FeelSafe» στο e-commerce” η οποία θα αποτελέσει βασικό βήμα ενημέρωσης των πολιτών αλλά και των επιχειρήσεων μελών της ΕΣΕΕ.

Έτσι, στο πλαίσιο λειτουργίας του περιπτέρου της ελληνικής Αστυνομίας στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, θα αναπτυχθεί με πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ ειδική καμπάνια με θεματολογία το «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ασφαλής χρήση του». Η καμπάνια αυτή θα απευθύνεται σε πολίτες, επιχειρηματίες και εργαζόμενους σε επιχειρήσεις σχετικά με την ασφαλή τους πλοήγηση και προσαρμογή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ειδικότερα στη χρήση του πλαστικού χρήματος.

Σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, στην εφαρμογή θα ενσωματωθούν ενημερωτικά αναδυόμενα (pop –up) μηνύματα, τα οποία θα λαμβάνουν οι χρήστες που θα έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή, για άμεσους κινδύνους και απειλές σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με τον τρόπο αυτό θα ενημερώνονται άμεσα και έγκυρα οι χρήστες σχετικά με απάτες της επικαιρότητας, παγίδες ηλεκτρονικού εμπορίου και τρόποι προστασίας επιχειρήσεων. Στόχος θα είναι να θωρακιστεί ο εμπορικός κόσμος αλλά και οι καταναλωτές από παγίδες του διαδικτύου και απατηλή χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.