Skip to main content

Σε συγχώνευση προχωρούν οι Royal Ahold και Delhaize

Την πρόθεσή τους να συγχωνευτούν ανακοίνωσαν μετά από εκτεταμένες συζητήσεις και διαπραγματεύσεις ο Όμιλος Delhaize και η Royal Ahold N.V. Από τη συγχώνευση θα δημιουργηθεί μία νέα εταιρεία με το όνομα Ahold Delhaize.

Η συνεργασία αναμένται να ολοκληρωθεί στο πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους και θα οδηγήσει σε εξοικονομήσεις περίπου 500 εκατ. ευρώ ανά έτος. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου Delhaize Φρανς Μίλερ «θα δημιουργήσει μια εταιρεία που θα προσφέρει στους πελάτες μας ακόμη μεγαλύτερη αξία, μέσα από ενισχυμένες επιλογές σε προϊόντα, υπηρεσίες και τρόπους αγοράς».

Όπως επισήμανει ο κ. Μίλερ οι εξοικονομήσεις θα προκύψουν από βελτιώσεις στις προμήθειες και από την αξιοποίηση των ήδη υφιστάμενων υποστηρικτικών δομών. «Αυτή η τεράστια κλίμακα θα μας δώσει επιπλέον τη δυνατότητα να κάνουμε μεγαλύτερες  επενδύσεις στην ποικιλία των προϊόντων, στις τιμές μας και στην τεχνολογία που χρησιμοποιούμε» πρόσθεσε.

Μεταξύ των πολυάριθμων επωνυμιών που θα συνθέτουν το κοινό δίκτυο είναι οι εξής: Food Lion, Giant Carlisle, Delhaize Le Lion, Albert Heijn, Hannaford, Martin´s, Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος, Giant Landover, Delhaize.be, Peapod, Maxi, Albert, Red Market, Tempo, Bol.com, Mega Image, Etos, Super Indo, Tom & Co. και η Stop & Shop.

Κάθε μία θα διατηρήσει την τοπική της ταυτότητα, ενώ θα ωφεληθεί από τη συνδυασμένη ισχύ, για να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες σε 10 χώρες και σε 3 ηπείρους.

Με περισσότερα από 6.500 καταστήματα πολλαπλών τύπων, η Ahold Delhaize θα διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο με ισχυρές, αξιόπιστες τοπικές επωνυμίες και 375.000 συνεργάτες που θα εξυπηρετούν περισσότερους από 50 εκατομμύρια πελάτες σε βασικές αγορές στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη και την Ινδονησία.