Skip to main content

Μύλοι Λούλη: Επιστρέφουν στην αγορά των Βαλκανίων με παραγωγική μονάδα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην εξαγορά νέας βιομηχανικής μονάδας στη βορειοανατολική Βουλγαρία προχώρησαν οι Μύλοι Λούλη. Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 2,25 εκατ. ευρώ, η οποία και χρηματοδοτήθηκε από τα διαθέσιμα της εταιρείας. Με αυτήν η εταιρεία επιστρέφει στην αγορά των Βαλκανίων με παραγωγική μονάδα, ύστερα από 10 έτη απουσίας. 

Όπως ανακοινώθηκε οι Μύλοι Λούλη, μέσω της θυγατρικής Loulis Mel- Bulgaria EAD εξαγόρασαν μύλο στην εύφορη περιοχή του Ντόμπριχ, όπου σύμφωνα με την εταιρεία παράγονται τα καλύτερα Βουλγάρικα σιτηρά, σε απόσταση μόλις 13 χιλιομέτρων από τα σύνορα με την Ρουμανία. 

Ο μύλος είναι κατασκευής του 2015, αλεστικής δυναμικότητας 100 τόνων / 24ωρο με αποθηκευτική δυνατότητα 4.500 τόνων σταριού και βρίσκεται σε οικόπεδο 21.000 τ.μ. και θα εξυπηρετήσει τις αγορές της Βουλγαρίας και Ρουμανίας.

«Οι αγορές αυτές είναι δυναμικά αναπτυσσόμενες με αυξανόμενες απαιτήσεις για ποιοτικά άλευρα, τις οποίες η εταιρεία σκοπεύει να καλύψει. Στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει να αναπτύσσεται στις διεθνείς αγορές τόσο μέσω εξαγωγών όσο και επενδύσεων» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

naftemporiki.gr 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.