Skip to main content

Καινοτόμα concepts σε διεθνές επίπεδο

Από την έντυπη έκδοση

Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]

Aπό μια υπηρεσία εταιρείας ανάπτυξης λογισμικού, το Eventora εξελίχθηκε σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές πλατφόρμες διοργάνωσης εκδηλώσεων και συνεδρίων με παγκόσμια εμβέλεια και συνεργασίες με οργανισμούς διεθνούς κύρους όπως το TEDx.

Ο Νίκος Τσάμης, εκ των εμπνευστών της ομάδας του Eventora, αποφάσισε με τους συνεργάτες του στην εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού Awapai πριν από τέσσερα χρόνια να αναπτύξει μια νέα υπηρεσία που να κάνει απλή την οργάνωση συνεδρίων και εκδηλώσεων και να παρέχει όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες στους οργανωτές τους.

Επειτα από αρκετές ώρες δουλειάς και ιδιωτική επένδυση κεφαλαίων και τεχνογνωσίας το Eventora λειτούργησε αρχικά ως μια βασική υπηρεσία, αλλά γρήγορα χάρη στην επανεπένδυση των εσόδων του αναπτύχθηκε στη μορφή που έχει σήμερα.

Ο κ. Τσάμης εξηγεί στο «ΜΜ» ότι αυτό που πετυχαίνουν οι οργανωτές με το Eventora είναι να μειώνουν σημαντικά το κόστος, τον χρόνο και την πολυπλοκότητα που απαιτούνται για την οργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων. «Παράλληλα βελτιώνουν σημαντικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την εμπειρία που έχουν οι σύνεδροι και οι καλεσμένοι μιας εκδήλωσης. Ολα αυτά επιτυγχάνονται με πολύ μικρό κόστος – χρέωση ανά εκδήλωση ή ετήσια συνδρομή εάν πρόκειται για οργανισμούς που πραγματοποιούν πολλές εκδηλώσεις» προσθέτει.

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας ο οργανωτής εύκολα καθορίζει τη φόρμα εγγραφής, δέχεται χρήματα από τις εγγραφές απευθείας στον δικό του λογαριασμό, στέλνει προσωποποιημένες προσκλήσεις και RSVPs και επικοινωνεί άμεσα με τους καλεσμένους του. Οι βεβαιώσεις εγγραφών αποθηκεύονται στο κινητό τηλέφωνο του καλεσμένου ή εκτυπώνονται.

Την ημέρα της εκδήλωσης κάνει εύκολα τον έλεγχο και καταγράφει την είσοδο κάθε καλεσμένου, χρησιμοποιώντας απλά το κινητό του για να σκανάρει τη βεβαίωση εγγραφής. Το Eventora παρέχει επίσης τη δυνατότητα online υποβολής, διαχείρισης και αξιολόγησης εργασιών (π.χ., επιχειρηματικά σχέδια και προτάσεις σε διαγωνισμούς καινοτομίας, επιστημονικές εργασίες σε επιστημονικά συνέδρια κ.ά.).

Το πελατολόγιο του Eventora είναι ευρύ λόγω της μεγάλης γκάμας υπηρεσιών που προσφέρει. Πρόκειται για εταιρείες που οργανώνουν συνέδρια, εταιρείες που οργανώνουν εταιρικές εκδηλώσεις, τμήματα δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας επιχειρήσεων και οργανισμών, σύλλογοι και σύνδεσμοι επιχειρήσεων, εκπαιδευτικοί οργανισμοί κ.ά.

Ο κ. Τσάμης σημειώνει στο «ΜΜ»: «Το κλειδί στην ιδέα μας ήταν ότι η υπηρεσία αυτή θα έπρεπε να απευθύνεται σε όλες τις χώρες του κόσμου και όχι μόνο στην Ελλάδα. Και αυτό το πετύχαμε, καθώς το Eventora ήδη αξιοποιείται από οργανωτές εκδηλώσεων σε 30 χώρες».

Παράλληλα το Eventora αναπτύσσει νέα, καινοτόμα concepts με διεθνή πάντα προσανατολισμό. Τo Eventora Connect είναι νέα υπηρεσία που αφορά την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση επισκεπτών των εκθέσεων και εκθετών, αξιοποιώντας τα κινητά τηλέφωνα (smartphones). Μάλιστα, αυτή η πρόταση διακρίθηκε από διεθνή επιτροπή στον διαγωνισμό του MIT Enterprise Forum Greece. Ο κ. Τσάμης σημειώνει ότι μελλοντικός στόχος είναι η ανάπτυξη δικτύου συνεργατών στο εξωτερικό ώστε το Eventora να κάνει ακόμη πιο αισθητή την παρουσία του στη διεθνή αγορά και ιδιαίτερα στις αγορές της Μ. Βρετανίας και των ΗΠΑ.

Συνεργασίες

Για την ανάπτυξη του Eventora σημαντικό ρόλο είχε η συμμετοχή του στο πρόγραμμα BizSpark της Microsoft, καθώς με αυτόν τον τρόπο είχε πρόσβαση σε σημαντικά, σύγχρονα εργαλεία τεχνολογίας τα οποία ήταν αναγκαία για την ανάπτυξή του. Επίσης, καθοριστικό ρόλο στη διεθνή ανάπτυξή του είχε η υποστήριξή του από οργανισμούς και κοινότητες στην Ελλάδα, όπως αυτή του TEDxAthens.

Η καλή συνεργασία και τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας οδήγησαν στην περαιτέρω ανάπτυξη της συνεργασίας με τον διεθνή οργανισμό TED. Ο κ. Τσάμης σημειώνει σχετικά: «H καλή μας σχέση με τις κοινότητες των εκδηλώσεων TEDx έχει παγκόσμιο χαρακτήρα, καθώς το Eventora χρησιμοποιείται σε εκδηλώσεις σε όλον τον κόσμο.

Η εταιρεία μας, λοιπόν, έχει σημαντική εξωστρέφεια την οποία στοχεύουμε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο».