Την Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018 και ώρα 10:30 π.μ., θα πραγματοποιηθεί στο γραφείο του γενικού γραμματέα του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Ανδρέα Νεφελούδη, τριμερής συνάντηση μεταξύ των οργανώσεων των εργαζομένων και των επιχειρήσεων, με αφορμή την επικείμενη συγχώνευση του Star και του Alpha.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, το αντικείμενο συζήτησης θα είναι η προστασία των εργασιακών σχέσεων, όσων εργάζονται στα δύο κανάλια.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












