Από την έντυπη έκδοση
Της Τέτης Ηγουμενίδη
[email protected]
Στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων ετών κινήθηκε η αγορά των συσκευών κινητής τηλεφωνίας κατά το πρώτο δίμηνο του έτους (Ιανουάριος – Φεβρουάριος), αντικατοπτρίζοντας την οικονομική αβεβαιότητα των καταναλωτών που περιορίζουν τις δαπάνες τους στις απολύτως αναγκαίες.
Η συνολική αγορά (απλά κινητά και smartphones) σε αριθμό τεμαχίων μειώθηκε 24,2% (πουλήθηκαν το πρώτο δίμηνο φέτος 356,2 χιλ. συσκευές έναντι 470,3 χιλ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και 459,4 χιλ. το 2015), ενώ ως αξία σημείωσε πτώση 21,2% έναντι του πρώτου διμήνου του 2016 (66,4 εκατ. ευρώ φέτος το πρώτο δίμηνο του έτους έναντι 84,3 εκατ. πέρυσι και 78,2 εκατ. το 2015 που ήταν επίσης μια δύσκολη περίοδος).
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»