Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Ιστορικό υψηλό καταγράφηκε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την εβδομάδα 9 έως 15 Μαρτίου, με την εκτόξευση της κατανάλωσης να παρουσιάζει -για πρώτη ίσως φορά- ενισχυμένους τζίρους κατά 95,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, από τη στιγμή της εμφάνισης του πρώτου επιβεβαιωμένου κρούσματος κορονοϊού στη χώρα, στις 27 Φεβρουαρίου, συνολικά οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ εμφανίζουν αύξηση 35,9%, ενώ η εβδομάδα 9 έως 15 Μαρτίου καταγράφει τις υψηλότερες επιδόσεις κατανάλωσης, με τον συνολικό τζίρο των έξι εργάσιμων ημερών να ανέρχεται σε 191,9 εκατ. ευρώ έναντι 98 εκατ. ευρώ την ίδια εβδομάδα πέρυσι.
Θα πρέπει να επισημανθεί ότι η συγκεκριμένη περίοδος αποτελεί την εβδομάδα κατά την οποία η εξάπλωση των κρουσμάτων του κορονοϊού ενισχύεται τόσο στην Ελλάδα όσο και στη γειτονική Ιταλία, ενώ παράλληλα στη χώρα η προσπάθεια ενίσχυσης της αναγκαιότητας να «μείνουμε σπίτι» έχει αρχίσει να εντείνεται. Στο εν λόγω διάστημα έχει ενεργοποιηθεί η κατ’ οίκον εργασία σε μεγάλη μερίδα επιχειρήσεων, τα σχολεία έχουν ήδη κλείσει, ενώ η κυβέρνηση προετοιμάζεται για επιβολή νέων αυστηρότερων περιοριστικών μέτρων (δεν έχουν γίνει ακόμα εξαγγελίες).
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική