Skip to main content

Lenovo: Νέα υπηρεσία Premium Care

Το προσφέρει η νέα υπηρεσία.

Μια νέα υπηρεσία εντάσσει στην γκάμα της η Lenovo, η οποία επιγραμματικά αποτελεί προνομιακή εξυπηρέτηση και τεχνική υποστήριξη στον χώρο του κατόχου συγκεκριμένων υπολογιστών Lenovo.

Ειδικότερα με κάθε Lenovo Yoga, Lenovo Legion ή Lenovo LOQ 8ης σειράς, η υπηρεσία Lenovo Premium Care άμεση επίλυση του τεχνικού προβλήματος στο χώρο του χρήστη εντελώς δωρεάν για 3 χρόνια.

Επίλυση μέσω τηλεφώνου

Το τηλεφωνικό κέντρο (Premium Care +30 2103006962) είναι διαθέσιμο καθημερινές μεταξύ 9:00π.μ. και 5:00μ.μ. εκτός τις αργίες και εθνικές εορτές και περιλαμβάνει υποστήριξη διαγνωστικών ελέγχων και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, εξ αποστάσεως.

Πραγματικά άμεσα

Εκπαιδευμένοι εκπρόσωποι μπορούν να εξυπηρετήσουν σε πραγματικό χρόνο όποιο και αν είναι το ζήτημα που αντιμετωπίζει κάποιος με τη συσκευή του.

Λύση στο χώρο

Επίσης, αν κριθεί απαραίτητο, η ομάδα της Lenovo μπορεί να προγραμματίσει επίσκεψη στον χώρο του χρήστη (εντός ελληνικής επικράτειας) για διάγνωση και επισκευή της συσκευής.

Ευκολία και άνεση

Με την υπηρεσία Premium Care παρέχεται καθοδήγηση από τα πρώτα βήματα για τον τρόπο λειτουργίας του νέου υπολογιστή και υποστήριξη σχετικά με το λογισμικό, την εγκατάσταση και την επίλυση προβλημάτων.

Δωρεάν ετήσιος έλεγχος

Κατόπιν αιτήματος του χρήστη ένας εκπρόσωπος μπορεί να εξυπηρετήσει τηλεφωνικά. Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μία φορά το χρόνο και περιλαμβάνει βελτιστοποίηση ρυθμίσεων και περιήγησης internet, έλεγχο ρυθμίσεων και χαρακτηριστικών λειτουργικού συστήματος σύμφωνα με τα βιομηχανικά πρότυπα, βαθμονόμηση μνήμης RAM και έλεγχο της μονάδας αποθήκευσης.