Skip to main content

Lidl: Νέοι κωδικοί με μειωμένες τιμές – Τα απολύτως απαραίτητα ψωνίζουν οι καταναλωτές

Δελτίο Τύπου

Ο επικεφαλής της Lidl σημείωσε ότι στην εγχώρια κατανάλωση έχει καταγραφεί μείωση, καθώς στο καλάθι μπαίνουν λιγότερα τεμάχια τα οποία εστιάζουν περισσότερο στα αναγκαία είδη διατροφής.

Την εκτίμηση ότι ο κλαδικός πληθωρισμός στα τρόφιμα και βασικά καταναλωτικά είδη θα συνεχίσει αλλά βδομάδα με τη βδομάδα θα υποχωρεί εξέφρασε ο πρόεδρος της Lidl Hellas κ.Martin Brandenburger στο περιθώριο χθεσινής εκδήλωσης της εταιρείας που αφορούσε την συνεργασία της με την Unicef στο πρόγραμμα «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών».

Ο επικεφαλής της Lidl σημείωσε ότι στην εγχώρια κατανάλωση έχει καταγραφεί μείωση, καθώς στο καλάθι μπαίνουν λιγότερα τεμάχια τα οποία εστιάζουν περισσότερο στα αναγκαία είδη διατροφής ενώ επίσης οι αγορές πραγματοποιούνται πλέον τις ημέρες που λαμβάνεται ο μισθός.

Παράλληλα, όπως ανέφερε ο ίδιος «εξαιτίας του περιορισμού των εγχώριων εισοδημάτων οι καταναλωτές στρέφονται σε πιο οικονομικές επιλογές και ενισχύεται πάρα πολύ η κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας, στην οποία η Lidl έχει μια πολύ διευρυμένη γκάμα κωδικολογίου».

Ερωτηθείς για τις φετινές επιδόσεις της Lidl στην Ελλάδα, ο επικεφαλής της αλυσίδας περιορίστηκε στο να αναφέρει ότι «κινούνται σε ακολουθία με τους στόχους», ενώ επισήμανε ότι το πλάνο της εταιρείας προβλέπει την διεύρυνση εντός του μήνα της πρωτοβουλίας για μειωμένες τιμές που σήμερα αφορά σε 200 κωδικούς που διατίθενται με έκπτωση.

Ερωτηθείς για τις επιπτώσεις του γενικού πληθωρισμού στην εταιρεία, ο κ. Brandenburger σημείωσε ότι στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχει επιβαρυνθεί το λειτουργικό κόστος στο τομέα της ενέργειας και των μεταφορών, ενώ σημαντική επίπτωση στους δείκτες ρευστότητας έχει προκαλέσει και η αύξηση των επιτοκίων.

Σε ο,τι αφορά τις συνέπειες της καταστροφικής πλημμύρας που έπληξε την Θεσσαλία, ο ίδιος υπογράμμισε ότι «δεν τίθεται θέμα επάρκεια αποθεμάτων» ενώ σε ό,τι αφορά στις συνεργασίες της Lidl με τοπικούς παραγωγούς δήλωσε ότι θα συνεχίσουν και θα γίνει προσπάθεια περαιτέρω υποστήριξής τους.

Σημειώνεται ότι η Lidl στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας δραστηριοποιεί με 16 καταστήματα, εκ των οποίων τα εφτά και η αποθήκη στο Μεγαλοχώρι στα Τρίκαλα υπέστησαν ζημιές από την καταστροφική πλημμύρα ενώ αντιμετώπισαν δυσκολίες στην τροφοδοσία εξαιτίας των προβλημάτων στα οδικά δίκτυα. Ωστόσο, από την Πέμπτη 14/9 όλο τα καταστήματα είναι πλήρως λειτουργικά. Στο πλαίσιο της υποστήριξης των κατοίκων της Θεσσαλίας η Lidl έχει προχωρήσει σε έκπτωση 20% σε προϊόντα καθημερινών αναγκών στα καταστήματά της στην ευρύτερη περιοχή, πρωτοβουλία η οποία θα διατηρηθεί μέχρι το Σάββατο, ενώ επίσης διέθεσε άμεσα σε πλημμυροπαθείς γεύματα και είδη πρώτης ανάγκης όπως νερό , συνολικής αξίας άνω των 70 χιλ ευρώ.

Στο μεταξύ, σε ο,τι αφορά στην συνεργασία της Lidl με την Unicef με στόχο την πρόληψη και καταπολέμηση κάθε μορφής βίας κατά των παιδιών στη χώρα, ξεκίνησε το περασμένο Μάιο, με την αλυσίδα να διαθέτει μια επιταγή 100.000 ευρώ στο Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για το Παιδί. Το ποσό συγκεντρώθηκε διαμέσου μιας στοχευμένης πασχαλινής προωθητικής ενέργειας της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus από τις 3 έως και τις 15 Απριλίου 2023, η Lidl Ελλάς είχε δεσμευτεί να προσφέρει 0,10 ευρώ στη Unicef.

Το ποσό διατέθηκε για τη στήριξη του προγράμματος «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών» και συγκεκριμένα θα χρηματοδοτήσει την πραγματοποίηση εθνικής μελέτης για τα διοικητικά δεδομένα σε σχέση με τη βία κατά των παιδιών, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού – Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας και θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο. Επίσης, η Lidl θα αναλάβει την επικοινωνιακή προώθηση του application «play safe» που δημιούργησε το τμήμα παιδικής προστασίας της Unicef και θα λανσαριστεί τον Οκτώβριο για την ενημέρωση νέων ηλικίας 14 και άνω για την παρενόχληση στο διαδίκτυο.