Skip to main content

Από το Αίγιο στην Ευρώπη: η Καλλιμάνης επενδύει σε υποδομές και καινοτομία, με το βλέμμα στις εξαγωγές

Νέα προϊόντα, νέες εγκαταστάσεις και επέκταση δραστηριοτήτων είναι στα σχέδια της εταιρείας

Στην ανάπτυξή της μέσω των εξαγωγών με υπάρχοντα άλλα και νέα προϊόντα της δικής της ετικέτας στοχεύει η Καλλιμάνης. Η εταιρεία που μετρά ήδη 65 χρόνια ηγετικής παρουσίας στην αγορά των κατεψυγμένων ψαριών και θαλασσινών, μετά την εξαγορά της από τη Dardanel έχει μπει δυναμικά στη νέα εποχή εκσυγχρονίζοντας τα υφιστάμενα εργοστάσια, με την απόκτηση σύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού και την ίδρυση νέων εγκαταστάσεων στο Αίγιο.

Ειδικότερα η εταιρεία δρομολογεί νέες διευρυμένες επενδύσεις στην παραγωγή ψαριών και θαλασσινών στην Ελλάδα με στόχο να εμπλουτίσει την γκάμα των παραγόμενων προϊόντων της και των εξαγωγών της. Τα στελέχη της Καλλιμάνης επισημαίνουν λέγοντας χαρακτηριστικά πως στη νέα εποχή της η εταιρεία επεκτείνει την παραγωγή θαλασσινών και ψαριών στην Ελλάδα, με το βλέμμα στραμμένο από το Αίγιο στην Ευρώπη.

Στο πλαίσιο αυτό, το οικονομικό αποτύπωμα των νέων επενδύσεων στην τοπική κοινωνία και οικονομία στο Αίγιο θα είναι σημαντικό μέσα από τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας αλλά και τη συμβολή συνολικά στο εγχώριο ΑΕΠ.

Καινοτομία 

Τα ελληνικά παραγόμενα θαλασσινά είδη παραμένουν στο επίκεντρο της δραστηριότητας της Καλλιμάνης, παράλληλα όμως η εταιρεία έχει αποφασίσει να ενισχύσει τον τομέα έρευνας και ανάπτυξης της επενδύοντας από κοινού με την Dardanel «σε  νέες γεύσεις – νέα προϊόντα που συνδυάζουν την παράδοση με την καινοτομία», όπως σημειώνουν τα στελέχη της.

Ετοιμάζει περισσότερες γεύσεις συνώνυμες με την Ελλάδα και τη θάλασσα που θα είναι σύντομα διαθέσιμες επεκτείνοντας έτσι το υφιστάμενο χαρτοφυλάκιο της με νέες κατηγορίες και νέα προϊόντα. Βασική επιδίωξη της εταιρείας είναι τα προϊόντα Καλλιμάνης να γίνουν γνωστά εκτός από την ελληνική αγορά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες ως συνώνυμα των ελληνικών θαλασσινών γεύσεων, στοχεύοντας με τον τρόπο αυτό στην αύξηση των εξαγωγών της. Στόχος είναι να μετουσιωθεί η εταιρεία σε μια διεθνώς αναγνωρισμένη μάρκα ταυτισμένη με την καινοτομία,  το μεράκι και την ποιότητα σε κάθε πιάτο στο οποίο θα σερβίρονται θαλασσινές γεύσεις με άρωμα Ελλάδας.

Στην Ελλάδα η επωνυμία Καλλιμάνης έχει κατακτήσει ηγετική θέση στη συνείδηση των καταναλωτών στην κατηγορία των φρεσκοκατεψυγμένων αλιευμάτων. Διαθέτει μια μεγάλη γκάμα διαφοροποιημένων προϊόντων που περιλαμβάνει φυσικά και παναρισμένα αλιεύματα, καθώς και ημιέτοιμα/ έτοιμα γεύματα με βάση τα ψάρια και θαλασσινά για τις εγχώριες αγορές του οργανωμένου λιανεμπορίου και της μαζικής εστίασης, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές εντός και εκτός Ευρώπης.

Να σημειωθεί πως η Καλλιμάνης μέσω της θυγατρικής Dardanel Greece, ενσωματώθηκε στον όμιλο εταιρειών Dardanel Önentaş, ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους στον κλάδο των κονσερβοποιημένων και κατεψυγμένων ψαριών, θαλασσινών και γευμάτων, καθώς και έτοιμων τροφίμων. O όμιλος εταιρειών Dardanel Önentaş έχει συμπεριληφθεί στον χρηματιστηριακό δείκτη BIST 50 Index, που περιλαμβάνει τις 50 εισηγμένες εταιρείες με την μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση και τον μεγαλύτερο όγκο συναλλαγών, στο πλαίσιο του Istanbul Stock Exchange.