Στα 7,765 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη της Κρι – Κρι κατά τη διάρκεια του εννεάμηνου του 2015, έναντι 6,378 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 11,682 εκατ. ευρώ έναντι 8,294 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 9,235 εκατ. από 7,117 εκατ. προηγουμένως.
Στον κλάδο του παγωτού, το εγχώριο μακροοικονομικό περιβάλλον και ειδικά τα capital controls που συνέπεσαν με την περίοδο αυξημένης ζήτησης του καλοκαιριού, επέδρασαν αρνητικά στον κλάδο και περιόρισαν το συνολικό μέγεθος της αγοράς. Οι πωλήσεις παγωτού της Κρι Κρι υποχώρησαν κατά 8,2%.
Αμυνόμενη στις πιέσεις, η εταιρεία προωθεί την αύξηση της αριθμητικής διανομής, δίνοντας έμφαση στις τουριστικές περιοχές. Επίσης, στοχευμένες ενέργειες γίνονται και για την ανάπτυξη νέων προϊόντων (όπως η κατηγορία frozen yogurt) που να παρουσιάζουν αγοραστικό ενδιαφέρον για την εσωτερική αγορά ή τις αγορές του εξωτερικού.
Στον κλάδο των γαλακτοκομικών, οι πωλήσεις της εταιρείας εμφανίζουν αύξηση 17,5%, με παράλληλη ισχυρή άνοδο της λειτουργικής κερδοφορίας.