Skip to main content

Ferrari: Τα νέα μας ηλεκτρικά δεν θα είναι «σιωπηλά»

«Θα αξιοποιήσουμε την τεχνολογία με μοναδικό τρόπο»

Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας Ferrari, Benedetto Vigna, υποσχέθηκε την Τρίτη ότι το νέο ηλεκτρικό όχημα της πολυτελούς αυτοκινητοβιομηχανίας θα προσφέρει στους οδηγούς την ίδια «μοναδική» εμπειρία με τους ιστορικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η ιταλική εταιρεία, όπως αναφέρει δημοσίευμα του cnbcnews, λανσάρει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό όχημα το τελευταίο τρίμηνο του 2025 ενώ αναμένεται να ανοίξει μια νέα μονάδα παραγωγής τον Ιούνιο για την κατασκευή ηλεκτρικών κινητήρων, συστοιχιών μπαταριών και μετατροπέων ισχύος.

Η Ferrari επιδιώκει να εδραιωθεί στην αγορά με μια νέα σειρά ηλεκτρικών supercars υψηλών επιδόσεων

Η Ferrari προβλέπει ότι περίπου το 60% των πωλήσεών της θα κατανέμεται μεταξύ πλήρως ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων μέχρι το 2026, καθώς επιδιώκει να εδραιώσει μερίδιο αγοράς με μια νέα σειρά ηλεκτρικών supercars υψηλών επιδόσεων.

«Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι σιωπηλά»

Ο Benedetto Vigna, δήλωσε επίσης ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να εστιάζει στις επιδόσεις, το σχεδιασμό και την οδηγική εμπειρία στη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, επιμένοντας ότι “τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι σιωπηλά”.

«Κάθε Ferrari που κατασκευάζουμε είναι μοναδική. Όταν φτιάχνουμε μια Ferrari εξετάζουμε τις επιδόσεις, το σχεδιασμό, τα οδηγικά χαρακτηριστικά και τη βιωσιμότητα», δήλωσε.

Ενώ πρόσθεσε πως «αν γνωρίζετε την τεχνολογία, ξέρετε ότι μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», είπε όταν ρωτήθηκε για τον ήχο ενός ηλεκτρικού οχήματος.

«Δεν μιλάμε για λειτουργικά αυτοκίνητα όπως άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν»

«Όταν μιλάμε για πολυτελή αυτοκίνητα όπως τα δικά μας, μιλάμε για το συναίσθημα που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στον πελάτη μας, οπότε δεν μιλάμε για λειτουργικά αυτοκίνητα όπως άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που βλέπετε στους δρόμους», πρόσθεσε ο Vigna.

«Θα αξιοποιήσουμε την τεχνολογία με μοναδικό τρόπο»

«Δεν έχουμε καμία αμφιβολία, ειλικρινά, ότι μπορούμε να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία στον πελάτη μας, επειδή μπορούμε να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία με μοναδικό τρόπο. Αυτό κάνει η εταιρεία μας από την αρχή.  Αν και τα τυπικά ηλεκτρικά συστήματα κίνησης είναι σε μεγάλο βαθμό αθόρυβα, οι μηχανικοί της Ferrari εργάζονται πάνω σε ηχητικές υπογραφές για τα EVs της που θα προκαλούν συναισθήματα και θα ανταγωνίζονται αυτά που φημισμένα παράγονται από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης», κατέληξε.

Άνοδος στις μετοχές της Ferrari σχεδόν 29% από τις αρχές του 2024

Αξίζει να σημειωθεί πως οι μετοχές της Ferrari ξεκίνησαν δυναμικά το 2024, σημειώνοντας άνοδο σχεδόν 29% μέχρι σήμερα, μετά από ένα άλμα 59% το 2023.

Η εταιρεία κατέγραψε κέρδη ρεκόρ πέρυσι, με τα ετήσια καθαρά κέρδη να αυξάνονται κατά 34%, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το 1 δισ. ευρώ ή 1,08 δισ. δολάρια.

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ερευνών CFRA υποβάθμισε τη μετοχή σε διακράτηση από αγορά, λόγω της «τεράστιας ανόδου» της μετοχής μέχρι σήμερα..

Τέλος, ανώτερος αναλυτής μετοχών της CFRA, Garrett Nelson, δήλωσε ότι «ενώ συνεχίζουμε να θεωρούμε την εταιρεία ως ένα από τα πιο ποιοτικά ονόματα στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, με κορυφαία μικτά περιθώρια κέρδους (~50% το 2023), απαράμιλλη τιμολογιακή δύναμη και ισχυρό ανεκτέλεστο υπόλοιπο λόγω της παγκόσμιας δύναμης της πολυτελούς μάρκας της, η τρέχουσα αποτίμηση της μετοχής φαίνεται πλέον να αντικατοπτρίζει αυτά τα θετικά στοιχεία».