Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση του Detroit του 2015, η Alfa Romeo 4C Spider, δίνει το παρόν στην Γενεύη, σε λίγες ημέρες, ως έκδοση της γεωγραφικής περιοχής EMEA. Η νέα Alfa Romeo 4C Spider συνδυάζει την ευχαρίστηση της οδήγησης ενός αυτοκινήτου με ανοιχτή οροφή με την σπορτίφ αίσθηση και τα μινιμαλιστικά χαρακτηριστικά της πολυβραβευμένης 4C. Δύο 4C Spider θα κοσμούν το περίπτερο της Γενεύης: μία λευκή Madreperla, σε κομψή αντίθεση με το μαύρο δάπεδο του περιπτέρου, και η άλλη σε σπορ κίτρινο Prototype. Ο ρόλος της 4C Spider είναι τώρα να διατηρήσει και να προωθήσει την αντίληψη της αυτοκίνησης που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2007 με το πρωτότυπο 8C Competizione και εξελίχθηκε με άλλα εκπληκτικά αυτοκίνητα όπως η 8C Spider (2008), η 4C Coupé (2013), και Alfa Romeo 4C Spider Concept που παρουσιάστηκε στο σαλόνι της Γενεύης το 2014.
Το ανοιχτό αυτοκίνητο που αποτελεί την πληρέστερη έκφραση της φιλοσοφίας της Alfa Romeo για «λειτουργική ομορφιά» Made-in-Italy, ξεχωρίζει με το υπερελαφρύ «μονοκόκ» αμάξωμα από ανθρακονήματα, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά της F1, που επιτρέπει έναν απίστευτο λόγο βάρους/ισχύος 138 HP/l και επιδόσεις επιπέδου supercar. Τα εμπρός και πίσω τμήματα του «σασί» και το πλαίσιο στήριξης του κινητήρα είναι από αλουμίνιο. Για να κρατηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους, χρησιμοποιήθηκε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα για το παρμπρίζ, ενώ ένα αλουμινένιο «ρόλμπαρ» προσφέρει σημεία στήριξης για το πίσω «καπό». Οι μηχανικοί της Alfa Romeo βελτιστοποίησαν ακόμα και το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα, χρησιμοποιώντας 10% πιο λεπτό γυαλί για τη μείωση του βάρους κατά 15%. Εμπνευσμένη από την 33 Stradale, η Alfa Romeo 4C Spider χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με τον κινητήρα στο κέντρο όπως αυτό το θρυλικό αυτοκίνητο και ακολουθεί την ίδια παράδοση του χαμηλού βάρους.
Η προηγμένη τεχνολογία, η οποία περιλαμβάνει τον εξολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1750 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό, intercooler και διπλό συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, εξασφαλίζει επιδόσεις supercar: τελική ταχύτητα 257 χλμ/ώρα, 0 – 100 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, πλευρική επιτάχυνση 1,1 g και επιβράδυνση 1,25 g στο φρενάρισμα. Ιδανικά συνδυάζονται με τον συγκεκριμένο κινητήρα το ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT και ο επιλογέας Alfa DNA, που μετατρέπουν την 4C Spider σε επέκταση του οδηγού.
Η Alfa Romeo 4C Spider χρησιμοποιεί λύσεις που προέρχονται από τους αγώνες για να εξασφαλίσει κορυφαίο κράτημα και ευελιξία. Η μπροστινή ανάρτηση χρησιμοποιεί ένα σύστημα με διπλά «επάλληλα ψαλίδια», για άμεση και «αφιλτράριστη» επικοινωνία με τον οδηγό. Πίσω μια εξέλιξη του συστήματος Μακφέρσον εξασφαλίζει κορυφαίο κράτημα και οδική συμπεριφορά, ακόμα και στους πιο ακραίους ελιγμούς. Οι αναρτήσεις είναι κατασκευασμένες από υψηλής αντοχής χάλυβα και αλουμίνιο. Γι’ αυτούς που θέλουν το μέγιστο κράτημα, θα είναι διαθέσιμο ένα κιτ ανάρτησης (Track Package) με υψηλής απόδοσης αμορτισέρ, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές ράβδους, μεγαλύτερους τροχούς και λάστιχα Pirelli P-Zero “AR Racing”. Σε πλήρη αρμονία με το υπερελαφρύ αμάξωμα της 4C Spider, το σύστημα διεύθυνσης δεν έχει υποβοήθηση, για μείωση του βάρους, αλλά και για να εξασφαλίζει εξαιρετική αίσθηση στον οδηγό. Το σύστημα των φρένων έχει 4 αεριζόμενους διάτρητους δίσκους, με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo στους μπροστινούς τροχούς, προσφέροντας επιβράδυνση φρεναρίσματος 1,25 g.